
What's Up?
Tältä sivulta löydät tuoreimmat blogit sekä ajankohtaisia kampanjoita, tarjouksia, asiantuntijoiden näkökulmia ja pohdintoja mainonnasta sekä maailmasta.
Blogit


Miten mediakäyttäytyminen on muuttunut digitaalisissa medioissa?
Nyt kun uusi erilainen arkemme on kestänyt reilun kuukauden ajan, on mahdollista katsoa miten mediakäyttäytyminen on muuttunut digitaalisissa medioissa. Nostemedialla on hyvä näköalapaikka seurata medioiden

Uutiskirjeet – uhka vai mahdollisuus? Vinkkejä onnistuneeseen uutiskirjemainontaan
Monet verkkomediat tarjoavat mainostajille mahdollisuutta ostaa näkyvyyttä ja läsnäoloa medioiden omista viikottaisista tai päivittäisistä uutiskirjeistä mainonnan keinoin. Digitaalisessa maailmassa uutiskirjeiden voidaan ajatella olevan lähinnä koteihin

Kampanjoinnista kumppanuuteen: Case Asokodit & Hidasta elämää
Ei ole yhdentekevää, missä digitaalisessa ympäristössä ja yhteydessä viestisi välittyy. Sillä on myös iso vaikutus ja merkitys, kuinka pitkäjänteisesti ja systemaattisesti yrityksen tarinaa rakennetaan tietyssä

Katse tulevaan vuoteen 2020
Nostemedian kulunut vuosi on ollut vauhdikkuuden lisäksi täynnä tapaamisia ja keskusteluita markkinointiammattilaisten kanssa. Näiden keskusteluiden sekä Nostemedian asiatuntijoiden omien näkemysten pohjalta, laitoimme yhteen markkinoinnin ja

Unelmana yhteinen kotimainen mainosalusta -lähdetkö mukaan?
Unelmana yhteinen kotimainen mainosalusta – lähdetkö mukaan? Kaksitoista vuotta sitten tuli sosiaalinen media. Ryhdyttiin keräämään erilaista käyttäytymis- ja asiakasdataa keksien kautta. Pikkuhiljaa kerättyä dataa sovellettiin

Taktinen digimainonta vaatii rinnalleen tunnetta ja tarinaa
Taktinen digimainonta vaatii rinnalleen tunnetta ja tarinaa Yritysten markkinointi on viimeisten vuosien aikana muuttunut yhä enemmän numeroiden ja reaaliaikaisen datan kautta ohjatuksi ja mitatuksi. Markkinointipäättäjältä

Nostemedian syksyn kuulumisia
Digimainonnan tulevaisuudesta & Nostemedian kuulumisia Syksy on startannut Nostemediassa vauhdikkaasti kesälomien jälkeen. Kokoonnuimme elokuun lopulla Nostemedian yhteiseen Kickoffiin hahmottelemaan tulevaa sekä käymään läpi tähänastista nelivuotista

Ymmärrätkö digitaalisen mainonnan lainalaisuuksia?
Digitaalinen mainonta on kasvattanut vahvasti osuuttaan Suomen kaikesta mediamainonnasta. Display-mainonnan rinnalla ovat kasvaneet mainostajien panostukset myös Google- ja Facebook-mainontaan, joiden osuus Suomen 421 miljoonan euron
Markkinoinnin tavoitteena on liiketoiminnan kasvu, myös tulevaisuudessa
Markkinoinnin rooli yrityksissä on digitalisaation myötä muuttunut rajusti. Menestyksekäs markkinointi on toki aina ponnistanut liiketoiminnan tavoitteista sekä huomioinut asiakkaiden muuttuvat tarpeet, mutta milloinkaan aiemmin asiakkaiden
Kiinnostuitko?
Olemme täällä sinua varten. Jos Nostemedian digitaalisen markkinoinnin palvelut kiinnostavat sinua, tartu puhelimeen tai jätä yhteystietosi meille. Tehdään yhdessä vaikuttavaa ja tehokasta markkinointia!
Mainostajat: Harri 040 353 3090
Yhteistyö, julkaisijat: Heidi 040 359 2328
Yhteystiedot
Y-tunnus: 2655637-3
Ruoholahdenkatu 14
00180 Helsinki
+358 40 3592 328

Vilja Juvonen
Account Manager
vilja@nostemedia.fi
Linda-Maria Anttila
Partnership Manager
linda@nostemedia.fi
050 523 2557
Harri Virtanen
CCO, Partner
harri@nostemedia.fi
040 353 3090
Mikael Teperi
COO, partner
mikael@nostemedia.fi
040 356 1332