Sisältömarkkinointi
Nostemedian sisältömarkkinointiratkaisujen avulla tuotat ja levität kuluttajille aidosti kiinnostavaa ja hyödyllistä sisältöä.
Sisältömarkkinointi?
- Asiakkaan tarpeisiin räätälöity markkinointisisältö
- Uudelleenpositiointi, tuotteen / palvelun selkeyttäminen asiakkaalle
- Asiakkaan sitouttaminen
- Esim. tuote-esittelyt, artikkelisarjat ja niiden ympärille rakennetut mainoskampanjat
Mediaratkaisuja
Artikkelit
Somemainonta ja -julkaisut
Kilpailut, aktivoinnit
Natiivimainonta
Myös kampanja – ja bränditutkimukset, sekä suunnittelu – ja sisällöntuotantopalvelut, kysy lisää!

Miten mediakäyttäytyminen on muuttunut digitaalisissa medioissa?
Nyt kun uusi erilainen arkemme on kestänyt reilun kuukauden ajan, on mahdollista katsoa miten mediakäyttäytyminen on muuttunut digitaalisissa medioissa. Nostemedialla on hyvä näköalapaikka seurata medioiden
6 askelta onnistuneeseen sisältömarkkinointiin
1. Mieti
Mitä tunnetta, arvoa tai mielikuvaa haluat välittää?
Mikä on tuotteen tai brändin ydin? Miten se palvelee ihmisiä arjessa ja elämässä?
2. Pohdi
Mistä elementeistä tuo tunne, arvo tai mielikuva syntyy?
Jos haluaa jakaa lempeyttä, ei voi kertoa, että ”tämä on lempeä”, vaan pohdittava: mikä on se tarina tai tapa luoda lempeyden kokemusta lukijalle ja katsojalle?
3. Keskustele median kanssa
Mikä näkökulma istuu median kohderyhmälle parhaiten, mikä mediassa on aiemmin toiminut, mitä kohderyhmä janoaa?
4. Ennen kuin voi saada, on annettava
Anna lukijalle jotain niin merkityksellistä, koskettavaa tai arvokasta, että hän muistaa sen tehdessään ostopäätöstä seuraavan kerran.
5. Tarjoile, älä pakota
Luota siihen, että mielikuvat ja tunteet syntyvät tuotteen tai brändin ympärille. Lukijaa/katsojaa ei voi pakottaa tekemään ostopäätöstä heti, mutta hänelle voi tarjoilla kokemusmaailman, jonka hän yhdistää tuotteeseen.
6. Erota tiedottaminen sisältömarkkinoinnista
Sisältömarkkinointi on mielikuvien luomista, oikeassa ympäristössä ja oikeiden teemojen yhteydessä näkymistä.

Case Lasten Mehiläinen
“Nostemedia ja Vau.fi tuntevat kohderyhmän ja ajankohtaisen tilanteen hyvin, minkä ansiosta olemme tavoittaneet tärkeän asiakaskuntamme luontevasti heidän arjessaan.” – Mirella Rosenqvist, Markkinointipäällikkö, Mehiläinen – Lasten
Kiinnostuitko?
Olemme täällä sinua varten. Jos Nostemedian digitaalisen markkinoinnin palvelut kiinnostavat sinua, tartu puhelimeen tai jätä yhteystietosi meille. Tehdään yhdessä vaikuttavaa ja tehokasta markkinointia!
Mainostajat: Harri 040 353 3090
Yhteistyö, julkaisijat: Heidi 040 359 2328
Yhteystiedot
Y-tunnus: 2655637-3
Ruoholahdenkatu 14
00180 Helsinki
+358 40 3592 328

Harri Virtanen
harri@nostemedia.fi
040 353 3090
Mikael Teperi
mikael@nostemedia.fi
040 356 1332
Heidi Hurskainen
heidi@nostemedia.fi
040 359 2328
Toni Olkkonen
toni@nostemedia.fi
040 085 3523
Anna Turunen
anna@nostemedia.fi
040 838 4328
Antti Kaiponen
antti@nostemedia.fi
050 537 2305