Sisältömarkkinointi
Sisältömarkkinointiratkaisujen avulla tuotat ja levität kuluttajille aidosti kiinnostavaa ja hyödyllistä sisältöä.
Sisältömarkkinointi
- Asiakkaan tarpeisiin räätälöity markkinointisisältö
- Uudelleenpositiointi, tuotteen / palvelun selkeyttäminen asiakkaalle
- Asiakkaan sitouttaminen
- Esim. tuote-esittelyt, artikkelisarjat ja niiden ympärille rakennetut mainoskampanjat
Mediaratkaisuja
- Artikkelit
- Uutiskirjeet
- Videot
- Somemainonta ja -julkaisut
- Kilpailut, aktivoinnit
- Natiivimainonta
Uutiskirjeet – uhka vai mahdollisuus? Vinkkejä onnistuneeseen uutiskirjemainontaan
Monet verkkomediat tarjoavat mainostajille mahdollisuutta ostaa näkyvyyttä ja läsnäoloa medioiden omista viikottaisista tai päivittäisistä uutiskirjeistä mainonnan keinoin. Digitaalisessa maailmassa uutiskirjeiden voidaan ajatella olevan lähinnä koteihin
6 askelta onnistuneeseen sisältömarkkinointiin
1. Mieti
Mitä tunnetta, arvoa tai mielikuvaa haluat välittää?
Mikä on tuotteen tai brändin ydin? Miten se palvelee ihmisiä arjessa ja elämässä?
2. Pohdi
Mistä elementeistä tuo tunne, arvo tai mielikuva syntyy?
Jos haluaa jakaa lempeyttä, ei voi kertoa, että ”tämä on lempeä”, vaan pohdittava: mikä on se tarina tai tapa luoda lempeyden kokemusta lukijalle ja katsojalle?
3. Keskustele median kanssa
Mikä näkökulma istuu median kohderyhmälle parhaiten, mikä mediassa on aiemmin toiminut, mitä kohderyhmä janoaa?
4. Ennen kuin voi saada, on annettava
Anna lukijalle jotain niin merkityksellistä, koskettavaa tai arvokasta, että hän muistaa sen tehdessään ostopäätöstä seuraavan kerran.
5. Tarjoile, älä pakota
Luota siihen, että mielikuvat ja tunteet syntyvät tuotteen tai brändin ympärille. Lukijaa/katsojaa ei voi pakottaa tekemään ostopäätöstä heti, mutta hänelle voi tarjoilla kokemusmaailman, jonka hän yhdistää tuotteeseen.
6. Erota tiedottaminen sisältömarkkinoinnista
Sisältömarkkinointi on mielikuvien luomista, oikeassa ympäristössä ja oikeiden teemojen yhteydessä näkymistä.
Case Lasten Mehiläinen
“Nostemedia ja Vau.fi tuntevat kohderyhmän ja ajankohtaisen tilanteen hyvin, minkä ansiosta olemme tavoittaneet tärkeän asiakaskuntamme luontevasti heidän arjessaan.” – Mirella Rosenqvist, Markkinointipäällikkö, Mehiläinen – Lasten
Kiinnostuitko?
Olemme täällä sinua varten. Jos digitaalisen markkinoinnin palvelut kiinnostavat sinua, tartu puhelimeen tai jätä yhteystietosi meille. Tehdään yhdessä vaikuttavaa ja tehokasta markkinointia!
Mainostajat: Harri 040 353 3090
Yhteistyö, julkaisijat: Heidi 040 359 2328
Yhteystiedot
Y-tunnus: 2655637-3
Pursimiehenkatu 26 B
00140 Helsinki
+358 40 3592 328
Vilja Juvonen
Account Manager
vilja.juvonen@yoc.com
Harri Virtanen
CCO, Partner
harri.virtanen@yoc.com
040 353 3090
Mikael Teperi
COO, partner
mikael.teperi@yoc.com
040 356 1332