Sisältö­markkinointi

Nostemedian sisältömarkkinointiratkaisujen avulla tuotat ja levität kuluttajille aidosti kiinnostavaa ja hyödyllistä sisältöä.

Autamme sinua tekemään sisältömarkkinointia, jota kuluttajat haluavat kuluttaa.

Sisältömarkkinoinnin tarkoituksena  on tuottaa ja levittää kuluttajalle aidosti kiinnostavaa ja hyödyllistä sisältöä. Sisältöä, jota kuluttajat haluavat kuluttaa. 

Katso Nostemedian webinaaritallenne sisältömarkkinoinnista 

Täällä myös vinkkejä sisällön esimerkiksi merkitsemiseen

6 askelta onnistuneeseen sisältömarkkinointiin

Mieti
Mitä tunnetta, arvoa tai mielikuvaa haluat välittää?
Mikä on tuotteen tai brändin ydin? Miten se palvelee ihmisiä arjessa ja elämässä?

Pohdi
Mistä elementeistä tuo tunne, arvo tai mielikuva syntyy?
Jos haluaa jakaa lempeyttä, ei voi kertoa, että ”tämä on lempeä”, vaan pohdittava: mikä on se tarina tai tapa luoda lempeyden kokemusta lukijalle ja katsojalle?

Keskustele median kanssa
Mikä näkökulma istuu median kohderyhmälle parhaiten, mikä mediassa on aiemmin toiminut, mitä kohderyhmä janoaa?

Ennen kuin voi saada, on annettava
Anna lukijalle jotain niin merkityksellistä, koskettavaa tai arvokasta, että hän muistaa sen tehdessään ostopäätöstä seuraavan kerran.

Tarjoile, älä pakota
Luota siihen, että mielikuvat ja tunteet syntyvät tuotteen tai brändin ympärille. Lukijaa/katsojaa ei voi pakottaa tekemään ostopäätöstä heti, mutta hänelle voi tarjoilla kokemusmaailman, jonka hän yhdistää tuotteeseen.

Erota tiedottaminen sisältömarkkinoinnista
Sisältömarkkinointi on mielikuvien luomista, oikeassa ympäristössä ja oikeiden teemojen yhteydessä näkymistä.

Natiivimainokset

Natiivimainokset ovat  verkkosivulle tai muuhun julkaisuun sen ilmeen mukaisesti tuotettua mainontaa, joka ei häiritse käyttäjää suorien mainoslauseiden tai  ostokehotteiden  muodossa. Natiivimainonnan tarkoituksena on tuoda mielenkiintoista ja sitouttavaa sisältöä juuri halutulle kohderyhmälle.

Natiivimainonta  on aina maksettua mainontaa, Natiivimainonnaksi  lasketaan myös esimerkiksi printtilehtien mainosartikkelit sekä tv-ohjelmien tuotesijoittelut.

Kiinnostuitko?

Olemme täällä sinua varten. Jos Nostemedian digitaalisen markkinoinnin palvelut kiinnostavat sinua, tartu puhelimeen tai jätä yhteystietosi meille. Tehdään yhdessä vaikuttavaa ja tehokasta markkinointia!

Mainostajat: Harri 040 353 3090

Yhteistyö, julkaisijat: Heidi 040 359 2328 

Yhteystiedot

Y-tunnus: 2655637-3

Ruoholahdenkatu 14
00180 Helsinki
+358 40 3592 328

Sari Krause

sari@nostemedia.fi
040 451 6519

Harri Virtanen

harri@nostemedia.fi
040 353 3090

Mikael Teperi

mikael@nostemedia.fi
040 356 1332

Heidi Hurskainen

heidi@nostemedia.fi
040 359 2328

Toni Olkkonen

toni@nostemedia.fi
040 085 3523

Anna Turunen

anna@nostemedia.fi
040 838 4328

Antti Kaiponen

antti@nostemedia.fi
050 537 2305