Sisältö­markkinointi

Nostemedian sisältömarkkinointiratkaisujen avulla tuotat ja levität kuluttajille aidosti kiinnostavaa ja hyödyllistä sisältöä.

Autamme sinua tekemään sisältömarkkinointia, jota kuluttajat haluavat kuluttaa.

Sisältömarkkinoinnin tarkoituksena  on tuottaa ja levittää kuluttajalle aidosti kiinnostavaa ja hyödyllistä sisältöä. Sisältöä, jota kuluttajat haluavat kuluttaa.

 ”Menestyksekäs vaikuttaminen vaatii syvällisempää ymmärrystä asiakkaiden arjen eri hetkistä. Markkinoinnin on pystyttävä mukautumaan ja olemaan mukana hetkissä jättääkseen muistijälkiä, herättääkseen kiinnostusta sekä aktivoidakseen asiakkaita.” 

-Antti Kaiponen, CEO Nostemedia-

6 askelta onnistuneeseen sisältömarkkinointiin

Mieti
Mitä tunnetta, arvoa tai mielikuvaa haluat välittää?
Mikä on tuotteen tai brändin ydin? Miten se palvelee ihmisiä arjessa ja elämässä?

Pohdi
Mistä elementeistä tuo tunne, arvo tai mielikuva syntyy?
Jos haluaa jakaa lempeyttä, ei voi kertoa, että ”tämä on lempeä”, vaan pohdittava: mikä on se tarina tai tapa luoda lempeyden kokemusta lukijalle ja katsojalle?

Keskustele median kanssa
Mikä näkökulma istuu median kohderyhmälle parhaiten, mikä mediassa on aiemmin toiminut, mitä kohderyhmä janoaa?

Ennen kuin voi saada, on annettava
Anna lukijalle jotain niin merkityksellistä, koskettavaa tai arvokasta, että hän muistaa sen tehdessään ostopäätöstä seuraavan kerran.

Tarjoile, älä pakota
Luota siihen, että mielikuvat ja tunteet syntyvät tuotteen tai brändin ympärille. Lukijaa/katsojaa ei voi pakottaa tekemään ostopäätöstä heti, mutta hänelle voi tarjoilla kokemusmaailman, jonka hän yhdistää tuotteeseen.

Erota tiedottaminen sisältömarkkinoinnista
Sisältömarkkinointi on mielikuvien luomista, oikeassa ympäristössä ja oikeiden teemojen yhteydessä näkymistä.

Natiivimainokset

Natiivimainokset ovat  verkkosivulle tai muuhun julkaisuun sen ilmeen mukaisesti tuotettua mainontaa, joka ei häiritse käyttäjää suorien mainoslauseiden tai  ostokehotteiden  muodossa. Natiivimainonnan tarkoituksena on tuoda mielenkiintoista ja sitouttavaa sisältöä juuri halutulle kohderyhmälle.

Natiivimainonta  on aina maksettua mainontaa, Natiivimainonnaksi  lasketaan myös esimerkiksi printtilehtien mainosartikkelit sekä tv-ohjelmien tuotesijoittelut.


Katso myös Nostemedian webinaaritallenne sisältömarkkinoinnista 

Kiinnostuitko?

Olemme täällä sinua varten. Jos Nostemedian digitaalisen markkinoinnin palvelut kiinnostavat sinua, jätä yhteystietosi meille. Tehdään yhdessä vaikuttavaa markkinointia!

Yhteystiedot

Y-tunnus: 2655637-3

Eerikinkatu 27
00180 Helsinki
+358 40 3592 328