Loppuvuoden sesonki on käsillä, tuleeko se joulu?

Vuoden loppu lähenee ja useille mainostajille se tarkoittaa vuoden tärkeintä sesonkia. Perusasiat eivät kuitenkaan muutu, sesonkiajasta huolimatta.

Mainonnan tärkeimmät tehtävät ovat;

  • Kertoa yleisölle tuotteista tai palveluista, tehdä siitä huokutteleva.
  • Rakentaa ja muokata yrityksen mielikuvaa.
  • Ja loppujen lopuksi kaikki tämä tähtää siihen, että saadaan uusia asiakkaita ja euroja.

Paljon puhetta Kohdennetusta digimainonnasta?

Digimainonnan ympärillä käy keskustelu siitä, miten mainontaa tulee jatkossa kohdentaa. Kohdennusta voi kokeilla alkuun vaikka perinteisellä mediakohdennuksella. 

Kuluttaja käyttää mediassa aikaa aina oman intressin parissa ja oikein muokattu viesti, oikeassa hetkessä vahvistaa positiivista mielikuvaa ja tuo viestillesi enemmän arvoa. 

Suunnitellessa mainontaa näillä muutamalla kohdalla pääset hyvin alkuun. 

  1. Mainosviesti:  kohderyhmän ja mainoskanavan mukaan.
  2. Tavoite, määritä selkeä tavoite, mitä haluat saada aikaan. 

Ota yhteyttä, sparraillaan kimpassa! 

harri@nostemedia.fi, 040 353 309

 

Mainosratkaisut