Case Superfit

Superfit halusi saada selville, missä perheet tekevät kenkäostoksia ja muistuttaa vanhempia siitä, kuinka suuri vaikutus oikean kokoisilla kengillä on lapsen jalkojen hyvinvointiin. Tavoitteen saavuttamiseksi järjestettiin kilpailu, jonka avulla Superfit sai tietoa ja tunnettuutta.

Yhteistyö tiedon ja tunnettuuden kartuttamiseksi

Tunnettuuden, liikenteen, seuraajien tai reaktioiden lisäksi tavoitteena voi olla saada arvokasta tietoa kohderyhmästä ja sen kulutustavoista sekä mieltymyksistä. 

Oikein valittu kanava ja hyvin tuotettu kampanja, tässä tapauksessa kilpailu, tarjosi asiakkaalle arvokasta tietoa asiakkaista.

"Tämä onnistui erittäin hyvin ja tuo tulos, joka saatiin on ollut alallemme todella hyvää selventävää tietoa."

Monika Nyström, Nyström Trading Oy

Tulokset

Kilpailu

  • Artikkeli luettu 3144 kertaa
  • Yli 2700 kilpailuun osallistujaa
  • Uutiskirjeen klikkausprosentti 17,79 %

Kiinnostuitko?

Olemme täällä sinua varten. Jos Nostemedian digitaalisen markkinoinnin palvelut kiinnostavat sinua, jätä yhteystietosi meille. Tehdään yhdessä vaikuttavaa markkinointia!

Yhteystiedot

Y-tunnus: 2655637-3

Hietalahdenranta 13
00180 Helsinki
+358 40 3592 328