Case Superfit

Superfit halusi saada selville, missä perheet tekevät kenkäostoksia ja muistuttaa vanhempia siitä, kuinka suuri vaikutus oikean kokoisilla kengillä on lapsen jalkojen hyvinvointiin. Tavoitteen saavuttamiseksi järjestettiin kilpailu, jonka avulla Superfit sai tietoa ja tunnettuutta.

Yhteistyö tiedon ja tunnettuuden kartuttamiseksi

Tunnettuuden, liikenteen, seuraajien tai reaktioiden lisäksi tavoitteena voi olla saada arvokasta tietoa kohderyhmästä ja sen kulutustavoista sekä mieltymyksistä. 

Oikein valittu kanava ja hyvin tuotettu kampanja, tässä tapauksessa kilpailu, tarjosi asiakkaalle arvokasta tietoa asiakkaista.

"Tämä onnistui erittäin hyvin ja tuo tulos, joka saatiin on ollut alallemme todella hyvää selventävää tietoa."

Tulokset

Kilpailu

Kiinnostuitko?

Olemme täällä sinua varten. Jos digitaalisen markkinoinnin palvelut kiinnostavat sinua, tartu puhelimeen tai jätä yhteystietosi meille. Tehdään yhdessä vaikuttavaa ja tehokasta markkinointia!

Mainostajat: Harri 040 353 3090

Yhteistyö, julkaisijat: Heidi 040 359 2328 

Yhteystiedot

Y-tunnus: 2655637-3

Pursimiehenkatu 26 B
00140 Helsinki
+358 40 3592 328

Vilja Juvonen

Account Manager
vilja.juvonen@yoc.com

Harri Virtanen

CCO, Partner
harri.virtanen@yoc.com
040 353 3090

Mikael Teperi

COO, partner
mikael.teperi@yoc.com
040 356 1332

Materiaalien toimitus

adops@yoc.fi

Ohjelmallinen

adops@yoc.fi