Case Superfit
Superfit halusi saada selville, missä perheet tekevät kenkäostoksia ja muistuttaa vanhempia siitä, kuinka suuri vaikutus oikean kokoisilla kengillä on lapsen jalkojen hyvinvointiin. Tavoitteen saavuttamiseksi järjestettiin kilpailu, jonka avulla Superfit sai tietoa ja tunnettuutta.
Yhteistyö tiedon ja tunnettuuden kartuttamiseksi
Tunnettuuden, liikenteen, seuraajien tai reaktioiden lisäksi tavoitteena voi olla saada arvokasta tietoa kohderyhmästä ja sen kulutustavoista sekä mieltymyksistä.
Oikein valittu kanava ja hyvin tuotettu kampanja, tässä tapauksessa kilpailu, tarjosi asiakkaalle arvokasta tietoa asiakkaista.
"Tämä onnistui erittäin hyvin ja tuo tulos, joka saatiin on ollut alallemme todella hyvää selventävää tietoa."

Tulokset
Kilpailu
- Artikkeli luettu 3144 kertaa
- Yli 2700 kilpailuun osallistujaa
- Uutiskirjeen klikkausprosentti 17,79 %