Case Superfit

Superfit halusi saada selville, missä perheet tekevät kenkäostoksia ja muistuttaa vanhempia siitä, kuinka suuri vaikutus oikean kokoisilla kengillä on lapsen jalkojen hyvinvointiin. Tavoitteen saavuttamiseksi järjestettiin kilpailu, jonka avulla Superfit sai tietoa ja tunnettuutta.

Yhteistyö tiedon ja tunnettuuden kartuttamiseksi

Tunnettuuden, liikenteen, seuraajien tai reaktioiden lisäksi tavoitteena voi olla saada arvokasta tietoa kohderyhmästä ja sen kulutustavoista sekä mieltymyksistä. 

Oikein valittu kanava ja hyvin tuotettu kampanja, tässä tapauksessa kilpailu, tarjosi asiakkaalle arvokasta tietoa asiakkaista.

"Tämä onnistui erittäin hyvin ja tuo tulos, joka saatiin on ollut alallemme todella hyvää selventävää tietoa."

Monika Nyström, Nyström Trading Oy

Tulokset

Kilpailu

Kiinnostuitko?

Olemme täällä sinua varten. Jos Nostemedian digitaalisen markkinoinnin palvelut kiinnostavat sinua, tartu puhelimeen tai jätä yhteystietosi meille. Tehdään yhdessä vaikuttavaa ja tehokasta markkinointia!

Mainostajat: Harri 040 353 3090

Yhteistyö, julkaisijat: Heidi 040 359 2328 

Yhteystiedot

Y-tunnus: 2655637-3

Ruoholahdenkatu 14
00180 Helsinki
+358 40 3592 328

Sari Krause

sari@nostemedia.fi
040 451 6519

Harri Virtanen

harri@nostemedia.fi
040 353 3090

Mikael Teperi

mikael@nostemedia.fi
040 356 1332

Heidi Hurskainen

heidi@nostemedia.fi
040 359 2328

Toni Olkkonen

toni@nostemedia.fi
040 085 3523

Anna Turunen

anna@nostemedia.fi
040 838 4328

Antti Kaiponen

antti@nostemedia.fi
050 537 2305