Case Storytel
Storytelille toteutettu sisältöyhteistyö ja sitä seurannut jatkokampanja onnistuivat erinomaisesti. Yhteistyö toi kampanjasivuille paljon liikennettä, joka myös konvertoitui tehokkaasti uusiksi rekisteröityneiksi käyttäjiksi
Sisältöyhteistyö ja jatkokampanja
Yhteistyö toimi mutkattomasti ja Storytelillä oli yhteistyöstä alusta asti positiivinen fiilis. Sisältömarkkinoinnin toteutuksessa huomioitiin sekä brändin identiteetti että Hidasta elämää – verkkoyhteisö, jonka tekijät tuottavat sisältöjä sydämenllä ja lukijansa tuntien. Storytelin jatkokampanjassa toivottiin samankaltaista toteutusta kuin sisältöyhteistyössä, sillä se toimi niin hyvin. Lähestyimme Hidasta Elämää -tiimiä asiakkaan toiveiden ja budjetin kera, ja heidän tiiminsä kehitti idean asiakkaalle.
"Lopputulos oli onnistunut ja sen vahvistaa myös analytiikka. Saimme yhteistyön kautta kustannustehokkaalla tavalla huimasti liikennettä kampanjasivullemme, ja mikä tärkeintä, liikenne konvertoitui myös uusiksi rekisteröityneiksi käyttäjiksi"

Tulokset
Sisältöyhteistyö
- Facebook-kilpailu tavoitti 116 426 Facebook-käyttäjää
- Uutiskirjeen avausprosentti 36,5 %
- Artikkelia luettu 2500 kertaa, keskimäärin sivulla käytetty aika 3min 48 sekuntia
Jatkokampanja
- Artikkelissa 2000 sivulatausta
- Facebook-kilpailun reach 123 000
- Facebook-kilpailuun osallistujia 1600 ja reaktioita 3400