Case Storytel

Storytelille toteutettu sisältöyhteistyö ja sitä seurannut jatkokampanja onnistuivat erinomaisesti. Yhteistyö toi kampanjasivuille paljon liikennettä, joka myös konvertoitui tehokkaasti uusiksi rekisteröityneiksi käyttäjiksi

Sisältöyhteistyö ja jatkokampanja

Yhteistyö toimi mutkattomasti ja Storytelillä oli yhteistyöstä alusta asti positiivinen fiilis. Sisältömarkkinoinnin toteutuksessa huomioitiin sekä brändin identiteetti että Hidasta elämää – verkkoyhteisö, jonka tekijät tuottavat sisältöjä sydämenllä ja lukijansa tuntien. Storytelin jatkokampanjassa toivottiin samankaltaista toteutusta kuin sisältöyhteistyössä, sillä se toimi niin hyvin. Lähestyimme Hidasta Elämää -tiimiä asiakkaan toiveiden ja budjetin kera, ja heidän tiiminsä kehitti idean asiakkaalle.

"Lopputulos oli onnistunut ja sen vahvistaa myös analytiikka. Saimme yhteistyön kautta kustannustehokkaalla tavalla huimasti liikennettä kampanjasivullemme, ja mikä tärkeintä, liikenne konvertoitui myös uusiksi rekisteröityneiksi käyttäjiksi"

Hanna Walldén, Content Manager, Storytelling FI

Tulokset

Sisältöyhteistyö

  • Facebook-kilpailu tavoitti 116 426 Facebook-käyttäjää
  • Uutiskirjeen avausprosentti 36,5 %
  • Artikkelia luettu 2500 kertaa, keskimäärin sivulla käytetty aika 3min 48 sekuntia

Jatkokampanja

  • Artikkelissa 2000 sivulatausta
  • Facebook-kilpailun reach 123 000
  • Facebook-kilpailuun osallistujia 1600 ja reaktioita 3400

Kiinnostuitko?

Olemme täällä sinua varten. Jos Nostemedian digitaalisen markkinoinnin palvelut kiinnostavat sinua, jätä yhteystietosi meille. Tehdään yhdessä vaikuttavaa markkinointia!

Yhteystiedot

Y-tunnus: 2655637-3

Hietalahdenranta 13
00180 Helsinki
+358 40 3592 328