Case Lasten Mehiläinen
“Nostemedia ja Vau.fi tuntevat kohderyhmän ja ajankohtaisen tilanteen hyvin, minkä ansiosta olemme tavoittaneet tärkeän asiakaskuntamme luontevasti heidän arjessaan.”
– Mirella Rosenqvist, Markkinointipäällikkö, Mehiläinen –
Lasten Mehiläinen, lapsiarjen tukena.
Kohderyhmä: pienten lasten vanhemmat
Tavoitteet:
Vahvistaa ja lisätä tietoisuutta Lasten Mehiläisen kattavasta asiantuntijuudesta koko lapsiperhettä läpi vuorokauden auttavana lääkärikeskuksena sekä lisätä uusia asiakkuuksia
Mitä tehtiin:
Tutkittiin minkälaista sisältöä kohderyhmän käyttäjät ovat vailla ja tuotettiin sen pohjalta kaupallisen yhteistyön asiantuntija-artikkeleita. Nämä jaettiin VAU.fi – median kaikissa kanavissa.
Kysy lisää! harri@nostemedia.fi