Case Didriksons

Asiakas halusi tavoittaa rajatun naisyleisön lisätäkseen tunnettuuuttaan segmentissä. Hidasta elämää järjesti Facebookissa kilpailun, jossa arvottiin Didriksonsin takki. Kilpailussa oli yli 19 000 osallistujaa ja se toi yli 10 000 kävijää Didriksonsin sivustolle.

Facebook-kilpailu naisille

Oikein suunnitellulla, rakennetulla ja kohdennetulla yhteistyöllä voidaan saada brändille paljon huomiota, reaktioita somessa ja liikennettä verkkosivuille. 

Yhteistyössä kohderyhmään kuuluivat naiset, jotka pitävät eettisiä arvoja tärkeinä, arvostavat laatua ja panostavat omaan sekä perheensä hyvinvointiin. Kohderyhmä tavoitettiin tehokkaasti.

Hidasta elämää -yhteisön Facebook-sivulla toteutettu kilpailu toi Didriksonsille toivottua huomioarvoa ja reaktioita. Yhteistyö onnistui erinomaisesti!

Tulokset

Facebook-kilpailu

Kiinnostuitko?

Olemme täällä sinua varten. Jos digitaalisen markkinoinnin palvelut kiinnostavat sinua, tartu puhelimeen tai jätä yhteystietosi meille. Tehdään yhdessä vaikuttavaa ja tehokasta markkinointia!

Mainostajat: Harri 040 353 3090

Yhteistyö, julkaisijat: Heidi 040 359 2328 

Yhteystiedot

Y-tunnus: 2655637-3

Pursimiehenkatu 26 B
00140 Helsinki
+358 40 3592 328

Vilja Juvonen

Account Manager
vilja.juvonen@yoc.com

Harri Virtanen

CCO, Partner
harri.virtanen@yoc.com
040 353 3090

Mikael Teperi

COO, partner
mikael.teperi@yoc.com
040 356 1332

Materiaalien toimitus

adops@yoc.fi

Ohjelmallinen

adops@yoc.fi