Case Didriksons
Asiakas halusi tavoittaa rajatun naisyleisön lisätäkseen tunnettuuuttaan segmentissä. Hidasta elämää järjesti Facebookissa kilpailun, jossa arvottiin Didriksonsin takki. Kilpailussa oli yli 19 000 osallistujaa ja se toi yli 10 000 kävijää Didriksonsin sivustolle.
Facebook-kilpailu naisille
Oikein suunnitellulla, rakennetulla ja kohdennetulla yhteistyöllä voidaan saada brändille paljon huomiota, reaktioita somessa ja liikennettä verkkosivuille.
Yhteistyössä kohderyhmään kuuluivat naiset, jotka pitävät eettisiä arvoja tärkeinä, arvostavat laatua ja panostavat omaan sekä perheensä hyvinvointiin. Kohderyhmä tavoitettiin tehokkaasti.
Hidasta elämää -yhteisön Facebook-sivulla toteutettu kilpailu toi Didriksonsille toivottua huomioarvoa ja reaktioita. Yhteistyö onnistui erinomaisesti!
Didriksonsin edustaja
Tulokset
Facebook-kilpailu
- Tavoitti 531 448 Facebook-käyttäjää
- Yli 19 000 kilpailuun osallistujaa
- Yli 10 000 kävijää Didriksonsin sivustolle
- Yli 30 000 reaktiota