Case Didriksons

Asiakas halusi tavoittaa rajatun naisyleisön lisätäkseen tunnettuuuttaan segmentissä. Hidasta elämää järjesti Facebookissa kilpailun, jossa arvottiin Didriksonsin takki. Kilpailussa oli yli 19 000 osallistujaa ja se toi yli 10 000 kävijää Didriksonsin sivustolle.

Facebook-kilpailu naisille

Oikein suunnitellulla, rakennetulla ja kohdennetulla yhteistyöllä voidaan saada brändille paljon huomiota, reaktioita somessa ja liikennettä verkkosivuille. 

Yhteistyössä kohderyhmään kuuluivat naiset, jotka pitävät eettisiä arvoja tärkeinä, arvostavat laatua ja panostavat omaan sekä perheensä hyvinvointiin. Kohderyhmä tavoitettiin tehokkaasti.

Hidasta elämää -yhteisön Facebook-sivulla toteutettu kilpailu toi Didriksonsille toivottua huomioarvoa ja reaktioita. Yhteistyö onnistui erinomaisesti!

Didriksonsin edustaja

Tulokset

Facebook-kilpailu

Kiinnostuitko?

Olemme täällä sinua varten. Jos Nostemedian digitaalisen markkinoinnin palvelut kiinnostavat sinua, tartu puhelimeen tai jätä yhteystietosi meille. Tehdään yhdessä vaikuttavaa ja tehokasta markkinointia!

Mainostajat: Harri 040 353 3090

Yhteistyö, julkaisijat: Heidi 040 359 2328 

Yhteystiedot

Y-tunnus: 2655637-3

Ruoholahdenkatu 14
00180 Helsinki
+358 40 3592 328

Sari Krause

sari@nostemedia.fi
040 451 6519

Harri Virtanen

harri@nostemedia.fi
040 353 3090

Mikael Teperi

mikael@nostemedia.fi
040 356 1332

Heidi Hurskainen

heidi@nostemedia.fi
040 359 2328

Toni Olkkonen

toni@nostemedia.fi
040 085 3523

Anna Turunen

anna@nostemedia.fi
040 838 4328

Antti Kaiponen

antti@nostemedia.fi
050 537 2305