Case Korkea huomioarvo & ostokiinnostus Aurinkomatkojen Lähtisitkö -kampanjassa
“Nostemedian matkailumediat onnistuivat erittäin hyvin herättämään ostokiinnostusta sekä vahvistamaan tavoitemielikuvia Aurinkomatkoista.”
– Milla Väänänen, Marketing & Product Development Manager, Finnair Group –
Korkea huomioarvo & ostokiinnostus Aurinkomatkojen Lähtisitkö -kampanjassa
Aurinkomatkojen Lähtisitkö -kampanja toteutettiin Nostemedian edustamissa matkailumedioissa ajalla 3.1. – 21.1.2020. Kampanjan tavoitteena oli herättää ostokiinnostus Aurinkomatkojen matkatarjouksia kohtaan.
“Nostemedian matkailumediat onnistuivat erittäin hyvin herättämään ostokiinnostusta sekä vahvistamaan tavoitemielikuvia Aurinkomatkoista.”
-Milla Väänänen, Marketing & Product Development Manager, Finnair Group-
- Aurinkomatkojen kampanja on kokonaisuutena osunut hyvin kohderyhmäänsä, jäänyt erinomaisesti sen mieleen ja onnistunut kiitettävästi sekä parantamaan mielikuvia mainostajasta että herättämään kuluttajien ostokiinnostuksen.
- Kampanja muistettiin selvästi paremmin (73 %) kuin toimialan mainonta keskimäärin (51 %) Kampanja paransi mielikuvia Aurinkomatkoista yli puolella mainonnalle altistuneista ja kasvatti ostokiinnostusta lähes joka kolmannella (30 %) eli huomattavasti useammalla kuin toimialan mainonta keskimäärin (8 %).
Lähde: Ad Experience Survey, Digitalist Group
