Case Korkea huomioarvo & ostokiinnostus Aurinkomatkojen Lähtisitkö -kampanjassa

Nostemedian matkailumediat onnistuivat erittäin hyvin herättämään ostokiinnostusta  sekä vahvistamaan tavoitemielikuvia Aurinkomatkoista.”

– Milla Väänänen, Marketing & Product Development Manager, Finnair Group –

Korkea huomioarvo & ostokiinnostus Aurinkomatkojen Lähtisitkö -kampanjassa

Aurinkomatkojen Lähtisitkö -kampanja toteutettiin Nostemedian edustamissa matkailumedioissa ajalla 3.1. – 21.1.2020. Kampanjan tavoitteena oli herättää ostokiinnostus Aurinkomatkojen matkatarjouksia kohtaan.

“Nostemedian matkailumediat onnistuivat erittäin hyvin herättämään ostokiinnostusta  sekä vahvistamaan tavoitemielikuvia Aurinkomatkoista.” 
-Milla Väänänen, Marketing & Product Development Manager, Finnair Group-
  •  

  • Aurinkomatkojen kampanja on kokonaisuutena osunut hyvin kohderyhmäänsä, jäänyt erinomaisesti sen mieleen ja onnistunut kiitettävästi sekä parantamaan mielikuvia mainostajasta että herättämään kuluttajien ostokiinnostuksen.
  • Kampanja muistettiin selvästi paremmin (73 %) kuin toimialan mainonta keskimäärin (51 %) Kampanja paransi mielikuvia Aurinkomatkoista yli puolella mainonnalle altistuneista ja kasvatti ostokiinnostusta lähes joka kolmannella (30 %) eli huomattavasti useammalla kuin toimialan mainonta keskimäärin (8 %). 

Lähde: Ad Experience Survey, Digitalist Group 

 

Kiinnostuitko?

Olemme täällä sinua varten. Jos Nostemedian digitaalisen markkinoinnin palvelut kiinnostavat sinua, jätä yhteystietosi meille. Tehdään yhdessä vaikuttavaa markkinointia!

Yhteystiedot

Y-tunnus: 2655637-3

Eerikinkatu 27
00180 Helsinki
+358 40 3592 328