Case Korkea huomioarvo & ostokiinnostus Aurinkomatkojen Lähtisitkö -kampanjassa

Nostemedian matkailumediat onnistuivat erittäin hyvin herättämään ostokiinnostusta  sekä vahvistamaan tavoitemielikuvia Aurinkomatkoista.”

– Milla Väänänen, Marketing & Product Development Manager, Finnair Group –

Korkea huomioarvo & ostokiinnostus Aurinkomatkojen Lähtisitkö -kampanjassa

Aurinkomatkojen Lähtisitkö -kampanja toteutettiin Nostemedian edustamissa matkailumedioissa ajalla 3.1. – 21.1.2020. Kampanjan tavoitteena oli herättää ostokiinnostus Aurinkomatkojen matkatarjouksia kohtaan.

“Nostemedian matkailumediat onnistuivat erittäin hyvin herättämään ostokiinnostusta  sekä vahvistamaan tavoitemielikuvia Aurinkomatkoista.” 
-Milla Väänänen, Marketing & Product Development Manager, Finnair Group-
  •  

  • Aurinkomatkojen kampanja on kokonaisuutena osunut hyvin kohderyhmäänsä, jäänyt erinomaisesti sen mieleen ja onnistunut kiitettävästi sekä parantamaan mielikuvia mainostajasta että herättämään kuluttajien ostokiinnostuksen.
  • Kampanja muistettiin selvästi paremmin (73 %) kuin toimialan mainonta keskimäärin (51 %) Kampanja paransi mielikuvia Aurinkomatkoista yli puolella mainonnalle altistuneista ja kasvatti ostokiinnostusta lähes joka kolmannella (30 %) eli huomattavasti useammalla kuin toimialan mainonta keskimäärin (8 %). 

Lähde: Ad Experience Survey, Digitalist Group 

 

Kiinnostuitko?

Olemme täällä sinua varten. Jos digitaalisen markkinoinnin palvelut kiinnostavat sinua, tartu puhelimeen tai jätä yhteystietosi meille. Tehdään yhdessä vaikuttavaa ja tehokasta markkinointia!

Mainostajat: Harri 040 353 3090

Yhteistyö, julkaisijat: Heidi 040 359 2328 

Yhteystiedot

Y-tunnus: 2655637-3

Pursimiehenkatu 26 B
00140 Helsinki
+358 40 3592 328

Vilja Juvonen

Account Manager
vilja.juvonen@yoc.com

Harri Virtanen

CCO, Partner
harri.virtanen@yoc.com
040 353 3090

Mikael Teperi

COO, partner
mikael.teperi@yoc.com
040 356 1332

Materiaalien toimitus

adops@yoc.fi

Ohjelmallinen

adops@yoc.fi