Case Espanja: Sitoutuneisuutta ja konversiota

Monipuolisella sisällöllä sitoutuneisuutta ja konversioita

Espanjan Matkailutoimistolle tehtiin kaksi kampanjakokonaisuutta Napsu.fi ja Top10matkatarjoukset.com sivustoilla, kampanja lähti käyntiin syksyllä 2019 ja jatkui alkuvuoteen 2020 saakka. 

Kampanjan tavoitteet 

  • Herättää kiinnostus matkustaa Espanjaan, sekä antaa erilaisia vinkkejä tutuistakin kohteista.
  • Saada kasvatettua asiakasrekisterikantaa, eli kerätä markkinointilupia.

Erilaisia somesisältöjä ja sääkohdennus

Napsu.fi:n kanssa tehdyssä kilpailussa ihmiset pystyivät leikkisästi selvittämään mikä on heidän espanjankielinen nimensä. Palkintona osallistujien kesken arvottiin Samsoniten matkalaukku. Kilpailulle tehtiin myös oma minisaitti, jota nostettiiin Napsu.fi:n Facebook sivustolla.  

Lisäksi kampanja-aikana nostettiin Napsun sää -osiossa Espanjan aurinkoisimpia kohteita.

  • Kattavuus 141 900 
  • Sitoutumisia 17 300 

Uutiskirjeet somen rinnalle 

TOP10matkatarjousten uutiskirjeissä esiteltiin Kanarian viisi upeaa kohdetta. Lisäksi lanseerattiin kilpailu, jonka palkintona arvottiin matka Kanarialle. 

Kampanjakokonaisuus sisälsi uutiskirjeiden lisäksi Facebook-kilpailun ja kampanjasivuston.

  • Uutiskirjeitä lähetettiin yhteensä 1 165 000, avaus% 17,2
  • Sitoutumisia 17 300
  • Markkinointilupia saatiin yli 40 000, tuplasti enemmän kuin alkuperäinen tavoite.
  • Lisäksi kampanjasivustoon kävi tutustumassa  139 000 uniikkia kävijää
  •  

  •  

Kiinnostuitko?

Olemme täällä sinua varten. Jos Nostemedian digitaalisen markkinoinnin palvelut kiinnostavat sinua, jätä yhteystietosi meille. Tehdään yhdessä vaikuttavaa markkinointia!

Yhteystiedot

Y-tunnus: 2655637-3

Eerikinkatu 27
00180 Helsinki
+358 40 3592 328