Case Asuntosäätiö, Asokodit Nostemedia kumppanuus

“Olemme tyytyväisiä tulokseen ja näillä kohdennuksilla tavoitamme juuri meille tärkeitä kohderyhmiä.”

– Jaana Lahtinen,  Marketing manager, Asokodit-

Asokotien ja Nostemedian kumppanuus rakennettiin useammalla elementillä.

Jokainen kumppanuus räätälöidään aina asiakkaan tarpeisiin ja brändiin sopivaksi. Kumppanuus rakennettiin esimerkiksi alla olevia “palikoita” käyttäen:

  • Vauvan odotus -opas ja Vau-applikaatio

  • Display-näkyvyys Asokotien eri kohderyhmien mukaan – myös datalla rikastettuna

  • Hidasta Elämää 8 eri kohderyhmälähestymistä: sisältöartikkelit videoineen, Facebook ja Instagram -kilpailut sekä nostot.

-"On hienoa olla yksi kumppaneistanne. Olemme tulleet asiakkaaksenne Sari Krausen mukana ja luoneet yhdessä omaa menestystämme. Aidosti iloitsen isosti kumppanin menestyksestä, ei kun super ”henkilö” viitta niskaan ja eespäin! - Keep up the good work Nostemedia”

Jaana Lahtinen, Marketing manager, Asokodit

Kiinnostuitko?

Olemme täällä sinua varten. Jos Nostemedian digitaalisen markkinoinnin palvelut kiinnostavat sinua, jätä yhteystietosi meille. Tehdään yhdessä vaikuttavaa markkinointia!

Yhteystiedot

Y-tunnus: 2655637-3

Hietalahdenranta 13
00180 Helsinki
+358 40 3592 328