Case Asuntosäätiö, Asokodit Nostemedia kumppanuus
“Olemme tyytyväisiä tulokseen ja näillä kohdennuksilla tavoitamme juuri meille tärkeitä kohderyhmiä.”
Kampanjoinnista kumppanuuteen Asokodit
Ei ole yhdentekevää, missä digitaalisessa ympäristössä ja yhteydessä viestisi välittyy. Sillä on myös iso vaikutus ja merkitys, kuinka pitkäjänteisesti ja systemaattisesti yrityksen tarinaa rakennetaan tietyssä kontekstissa pidemmällä aikajänteellä. Muutaman viikon digitaalisilla kampanjoilla kosketus kohdeyleisöön jää usein pintapuoliseksi eikä pidempää muistijälkeä tai tunneyhteyttä yritykseen synny.
Kumppanuuden tavoitteet:
- Kasvattaa kiinnostusta ja harkintaa Asokotien asumisoikeusasuntoja kohtaan
- Tavoittaa valittuja kohderyhmiä
- Nostaa brändimielikuvaa
Kumppanuus rakennettiin seuraavia Nostemedian edustamien medioiden ympäristöjä hyödyntäen:
- Vauvan odotus -opas ja Vau-applikaatio
- Display-näkyvyys Asokotien eri kohderyhmien mukaan läpi Nostemedian mainosverkoston yli 80 median – myös datalla rikastettuna
- 8 eri kohderyhmälähestymistä Hidasta elämää -mediassa: sisältöartikkelit videoineen, Facebook- ja Instagram -kilpailut sekä sisältönostot.
Hidasta Elämää ensimmäiset 3 sisältökokonaisuutta keräsivät Facebookissa & Instagramissa 12 500 reaktiota ja julkaisujen kattavuus oli yhteensä noin 352 000.
Digitalist Group toteutti Brand Lift -tutkimuksen näistä sisältökokonaisuuksista, jonka mukaan mielikuvat yhtiöstä kohenivat lähes 70 %:lla mainontaa huomanneista vastaajista. Erottuva ja kiinnostava sisältö on myös nostanut kuluttajien harkintaa käyttää Asokotien palveluita 10 %:lla.
"On hienoa olla yksi kumppaneistanne. Olemme tulleet asiakkaaksenne Sari Krausen mukana ja luoneet yhdessä omaa menestystämme. Aidosti iloitsen isosti kumppanin menestyksestä, ei kun super ”henkilö” viitta niskaan ja eespäin! - Keep up the good work Nostemedia”
Jaana Lahtinen, Marketing manager, Asokodit