Case Asuntosäätiö, Asokodit Nostemedia kumppanuus

“Olemme tyytyväisiä tulokseen ja näillä kohdennuksilla tavoitamme juuri meille tärkeitä kohderyhmiä.”

– Jaana Lahtinen,  Marketing manager, Asokodit-

Kampanjoinnista kumppanuuteen Asokodit

Ei ole yhdentekevää, missä digitaalisessa ympäristössä ja yhteydessä viestisi välittyy. Sillä on myös iso vaikutus ja merkitys, kuinka pitkäjänteisesti ja systemaattisesti yrityksen tarinaa rakennetaan tietyssä kontekstissa pidemmällä aikajänteellä. Muutaman viikon digitaalisilla kampanjoilla kosketus kohdeyleisöön jää usein pintapuoliseksi eikä pidempää muistijälkeä tai tunneyhteyttä yritykseen synny.

Kumppanuuden tavoitteet: 

  •  Kasvattaa kiinnostusta ja harkintaa Asokotien   asumisoikeusasuntoja kohtaan
  •  Tavoittaa valittuja kohderyhmiä
  •  Nostaa brändimielikuvaa 

Kumppanuus rakennettiin seuraavia Nostemedian edustamien medioiden ympäristöjä hyödyntäen:  

  •   Vauvan odotus -opas ja Vau-applikaatio
  • Display-näkyvyys Asokotien eri kohderyhmien mukaan läpi Nostemedian mainosverkoston yli 80 median – myös datalla rikastettuna
  • 8 eri kohderyhmälähestymistä Hidasta elämää -mediassa: sisältöartikkelit videoineen, Facebook- ja Instagram -kilpailut sekä sisältönostot.

Hidasta Elämää ensimmäiset 3 sisältökokonaisuutta keräsivät Facebookissa & Instagramissa 12 500 reaktiota ja julkaisujen kattavuus oli yhteensä noin 352 000.

Digitalist Group toteutti Brand Lift -tutkimuksen näistä sisältökokonaisuuksista, jonka mukaan mielikuvat yhtiöstä kohenivat lähes 70 %:lla mainontaa huomanneista vastaajista. Erottuva ja kiinnostava sisältö on myös nostanut kuluttajien harkintaa käyttää Asokotien palveluita 10 %:lla.

Display-mainonnan osalta Nostemedian  ”miehet” kohderyhmässä CTR oli 40%.

"On hienoa olla yksi kumppaneistanne. Olemme tulleet asiakkaaksenne Sari Krausen mukana ja luoneet yhdessä omaa menestystämme. Aidosti iloitsen isosti kumppanin menestyksestä, ei kun super ”henkilö” viitta niskaan ja eespäin! - Keep up the good work Nostemedia”

Kiinnostuitko?

Olemme täällä sinua varten. Jos digitaalisen markkinoinnin palvelut kiinnostavat sinua, tartu puhelimeen tai jätä yhteystietosi meille. Tehdään yhdessä vaikuttavaa ja tehokasta markkinointia!

Mainostajat: Harri 040 353 3090

Yhteistyö, julkaisijat: Heidi 040 359 2328 

Yhteystiedot

Y-tunnus: 2655637-3

Ruoholahdenkatu 14
00180 Helsinki
+358 40 3592 328

Vilja Juvonen

Account Manager
vilja.juvonen@yoc.com

Harri Virtanen

CCO, Partner
harri.virtanen@yoc.com
040 353 3090

Mikael Teperi

COO, partner
mikael.teperi@yoc.com
040 356 1332

Materiaalien toimitus

adops@yoc.fi

Ohjelmallinen

adops@yoc.fi